מה זה אינוויזליין?Services 

מה זה אינוויזליין?

מה זה אינוויזליין?

יישור שיניים שקוף אינוויזליין הוא טיפול יישור שיניים המיישר שיניים ללא שימוש בפלטות מתכת . Invisalign היא סדרה של פלטות שקופות בהתאמה אישית המכסות את השיניים שלך ומושכות אותן בעדינות למצב המתאים לאורך זמן. מכיוון שהן שקופות וניתנות להלבשה ולסילוקן, הן פחות מורגשים מאשר פלטות מתכת מסורתיות.

רוב האנשים רוצים לשפר את החיוך שלהם אבל חושבים שפלטות מתכת מסורתיות הן האופציה היחידה. עם פלטות שקופות של Invisalign אין סוגריים מתכת או חוט שיפחיתו מהחיוך שלך בזמן הטיפול. עם הפלטות השקופות של Invisalign, השיניים שלך יכולות להיות נוחות, יפות ומיושרות במדויק בחצי מהזמן שזה ידרוש עם הפלטה המסורתית. בין אם אתם הורים בוחנים טיפול יישור שיניים למתבגר שלכם, או מבוגר שדחה טיפול במשך שנים, Invisalign הוא פתרון יעיל ודיסקרטי.

ממה עשוי אינוויזליין?

מיישרים שקופים של אינוויזליין עשויים מפלסטיק נטול BPA, והם הרבה יותר נוחים מאשר פלטות מתכת מסורתיות. מיישרים ברורים מותאמים אישית אלה משמשים ליישור השיניים שלך ולהעניק לך את החיוך היפה שתמיד רצית. לפני שתקבל מכשירי Invisalign ברורים, תהיה לך התייעצות איתנו כדי לדון במטרות החיוך שלך, כמו גם מה אתה יכול לצפות עם הטיפול שלך. למידע נוסף באתר Invisalign .

מי יכול ללבוש את הפלטה השקופה הזו?

גם בני נוער וגם מבוגרים יכולים ללבוש Invisalign. פלטות שקופות אלו משמשות לסגירת מרווחים בין שיניים, כמו גם לטיפול בנשיכה יתר, תת-נשיכה, נשיכה פתוחה, נשיכה צולבת ושיניים צפופות. לאחר בדיקה וצילומי רנטגן של השיניים, נוכל לדון אם Invisalign הוא הטיפול האורתודונטי המתאים עבורך.

יישור שיניים שקוף אינוויזליין

איך עובד תהליך Invisalign?

אם Invisalign מתאים למקרה שלך, אנו נשתמש בבדיקה, יחד עם צילומי רנטגן, ומודל תלת מימדי של השיניים שלך כדי לבנות תוכנית טיפול מותאמת אישית עבורך. תוכנית הטיפול קובעת כיצד השיניים שלך צריכות להזיז וכמה זמן ייקח ליישורן כהלכה. צילומי הרנטגן, מודל התלת-ממד ותמונות השיניים שלך נשלחים למעבדת Invisalign, שם מייצרים את המיישרים המותאמים אישית שלך. המודל התלת מימדי של השיניים שלך יאפשר לך גם לראות כיצד Invisalign תתקן בהדרגה את הבעיות האורתודונטיות שלך.

איך לבישת Invisalign עובד?

כאשר אנו מקבלים את סט המיישרים הראשון שלך, אתה מגיע למשרדנו כדי לבדוק התאמה ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות. אתה תלבש את המיישרים שלך כל היום, כל יום, למעט כשאתה אוכל, משתמש בחוט דנטלי ומצחצח שיניים. מכיוון שפלטות Invisalign ניתנות להסרה, תוכל להסיר אותן לזמן קצר בכל עת שתצטרך במהלך היום.

לבישת Invisalign קלה ומשתלבת בצורה חלקה ביום הרגיל שלך. כאשר תקבל את המיישרים שלך, תניח את הפלטה השקופה על השיניים שלך. אתה תלבש כל סט של מיישרים למשך שבועיים ולאחר מכן תעבור לסט הבא של מיישרים. בהתחלה, המיישרים שלך יתאימו היטב מכיוון שהם נועדו להזיז בעדינות ובדייקנות את השיניים שלך. לאחר מספר ימים, השיניים שלך יעברו בהדרגה למצב חדש. אתה תבחין כי המיישרים שלך ירגישו מעט רופפים לאחר זמן מה. גם אם הם מתחילים להרגיש משוחררים, אל תחליף אותם מוקדם. ללבוש אותם במשך כל השבועיים. זה נותן לשיניים ולחניכיים שלך זמן להסתגל למצב החדש. החלפת יישור מוקדם מדי תפריע לתוכנית הטיפול שלך.

כל שישה שבועות, תקבע תור במשרדנו לבדיקת המיישרים שלך והתקדמות הטיפול שלך. בדיקות אלו גם עוזרות לנו לקבוע אם יש צורך לבצע התאמות למיישרים או לתוכנית הטיפול שלך.

איך Invisalign מרגיש?

אחת הסיבות הטובות ביותר להשקיע ב-Invisalign היא כמה נוחים ללבוש את המיישרים האלה. זכור שהשיניים שלך עוברות למצב חדש, כך שאתה יכול לצפות לתחושת אי נוחות קלה בזמן שהן נעות, במיוחד עם הסט הראשון של מיישרים. הלחץ שתרגיש על השיניים שלך כשתשים לראשונה סט חדש של מיישרים יתפוגג בהדרגה במהלך מספר ימים. אם אתה מרגיש אי נוחות או כאב משמעותי, התקשר אלינו. אנו נקבע איתך פגישה כדי לבחון את השיניים, החניכיים והמיישרים שלך כדי להבטיח התאמה נכונה.

כמה זמן ייקח הטיפול שלך?

זמן הטיפול הממוצע ב-Invisalign הוא שנה, אך זמן הטיפול ישתנה בהתאם לגיל ולצרכים הספציפיים של כל אדם. כל מקרה שונה, כך שלאחר בדיקת השיניים שלך וצילום תמונות דיגיטליות, תקבל זמן טיפול משוער.

היתרונות של Invisalign על פני פלטה מסורתית

כאשר בוחנים את אפשרויות הטיפול האורתודונטי שלך, חשוב להכיר את היתרונות של Invisalign על פני הפלטה המסורתית.

  • אלו פלטות שקופות. רוב האנשים לא ישימו לב שאתה לובש אותם.
  • תנועת השיניים שלך מדויקת יותר עם Invisalign מאשר פלטות מסורתיות.
  • קל יותר לשמור על בריאות הפה עם Invisalign. אתה תסיר את המיישרים כשאתה אוכל, מצחצח שיניים וחוט דנטלי.
  • מיישרים אלה הרבה יותר נוחים מאשר פלטות מתכת. הם לא מגרים את השיניים או החניכיים שלך.
  • Invisalign חוסך לך זמן. בניגוד לפלטה שדורשת ביקורים תכופים יותר במשרד כדי לשנות את חוט הקשת ולבצע התאמות, יהיו לך פחות בדיקות עם Invisalign. גם זמן הטיפול קצר יותר.

invisalign מחיר – כמה עולים הפלטה השקופים האלה?

העלות של invisalign מחיר תלויה במקרה שלך – חומרת חוסר היישור של השיניים שלך וכמה זמן ייקח להזיז אותן למיקום הנכון. לאחר שנבדוק את השיניים, צילומי הרנטגן ומודל התלת מימד, נודיע לך על פרטי תוכנית הטיפול שלך, כמו גם את העלות. צור קשר עם רופאי השיניים שלנו למידע נוסף.

מה קורה לאחר סיום טיפול האינוויזליין?

לאחר כל טיפול יישור שיניים, בין אם זה אינוויזליין או כל דבר אחר, אנו ממליצים ללבוש ריטיינר. ריטיינר נועד לשמור על יישור השיניים שלך. בלעדיו, השיניים שלך יכולות לחזור בהדרגה למקומן הקודם. אם השיניים שלך מתחילות להזיז, ייתכן שתצטרך לענוד שוב מיישרים באופן זמני כדי למקם אותן מחדש. אנו נקבע איזה סוג של ריטיינר הוא הטוב ביותר עבור הצרכים האישיים שלך.

Related posts

Leave a Comment