קבלן איטום הדרך הנכונה להתמודדות עם עובש בקירותBusinesses 

קבלן איטום הדרך הנכונה להתמודדות עם עובש בקירות

קבלן איטום מעניק פתרונות לכל בעיות האיטום בבית. הדגש החשוב ביותר הוא מניעתי. כלומר כבר בעת הקמת הבית יש לדאוג לכל בעיות האיטום על מנת להעניק לו חוזק לשנים ארוכות. אם תבוצע עבודה רשלנית, במהרה תמצאו את עצמכם בבור של הוצאות. אך אל תטעו, גם כאשר העבודה מקצועית, לאורך השנים מתגלות בעיות.

קבלן איטום מטפל גם בתחזוקה שוטפת, ומענה לבעיות הקשורות לעובש. כמו למשל טיפול בעובש בקירות, שזהו התסמין של בעיות רטיבות.

בכל הנוגע לאיטום, ישנן סוגיות רבות שאפשר לדבר עליהן. אבל תשומת לב מיוחדת יש לנושא העובש. הסיבה לכך כי העובש הוא אחד התסמינים המרכזיים של בעיות באיטום. ובנוסף, העובש הוא גם בעיה בעצמו – יש בו סכנות בריאותיות.

במידה והופיע עובש על הקירות, חשוב לפנות אל קבלן איטום. גם בשביל למנוע את הנזקים למבנה, וגם בשביל למנוע את הסכנות הבריאותיות.

טיפול בעובש בקירות

הסכנות הטמונות בעובש

עובש הוא סוג של פטרייה שגדלה בסביבות לחות ולחות. ניתן למצוא אותו באזורים שונים של הבית שלך כולל קירות, שטיחים ורהיטים. למרות שעובש עשוי להיראות לא מזיק, הוא עלול להוות מספר סכנות בריאותיות אם אינו מטופל.

סכנה בריאותית אחת של עובש היא בעיות נשימה. עובש מייצר נבגים שעלולים לגרום לאלרגיות, אסטמה ומצבי נשימה אחרים. אנשים עם בעיות נשימה קיימות רגישים במיוחד להשפעות של עובש.

עובש יכול גם לגרות את העיניים, העור והגרון. זה יכול לגרום לשיעול, התעטשות ונזלת. ככל שאתה חשוף לעובש זמן רב יותר, הסימפטומים הללו עלולים להיות חמורים יותר.

סוגים מסוימים של עובש מייצרים מיקרוטוקסינים, שהם חומרים רעילים שעלולים לגרום למחלות. רעלים אלו יכולים להשפיע על חלקים שונים בגוף, כגון הכבד ומערכת העצבים. חשיפה ממושכת למיקרוטוקסינים עלולה לגרום להשפעות בריאותיות ארוכות טווח.

בנוסף, עובש יכול להחליש את מבנה הבית שלכם. זה יכול להרוס עץ, קיר גבס וחומרי בניין אחרים, ולגרום לנזק ולבעיות מבניות.

כדי למנוע את הסכנות הבריאותיות של עובש, חשוב לשמור על הבית יבש ומאוורר היטב. אם אתם חושדים בצמיחת עובש בביתכם, יש צורך להסירו באופן מקצועי כדי למנוע בעיות בריאותיות ונזקים נוספים.

איטום הבית – טיפים

איטום הבית שלך חיוני כדי למנוע נזקי מים, שעלולים להוביל לצמיחת עובש בתוך הבית שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לאטום את הבית ולמנוע עובש:

1. זהה נזילות או נזקי מים: בדוק אם יש נזילות בגג, בקירות או בבסיס. אם אתה מבחין בנזקי מים, תקן אותו מיד כדי למנוע צמיחת עובש.

2. הקפידו על ניקוז תקין: יש לוודא שהמרזבים והמפלים נקיים מפסולת ומתפקדים כראוי, מפנים מים מהבית. הטה את הקרקע הרחק מהיסוד כדי למנוע ממים להצטבר סביב בסיס הבית.

3. איטום סדקים כלשהם: בדוק אם יש סדקים בקירות או ביסוד ואיטום אותם עם אטם או איטום מתאים אחר.

4. השתמש בחומרים עמידים בפני עובש: בעת שיפוץ או בנייה, השתמש בקירות גבס וצבע עמידים בפני עובש כדי לסייע במניעת צמיחת עובש.

5. בדקו חלונות ודלתות: יש לוודא שחלונות ודלתות אטומים כהלכה כדי למנוע כניסת מים לבית.

6. השתמשו במסיר לחות: מסיר לחות יכול לסייע בהפחתת רמות הלחות באוויר, מה שיכול למנוע צמיחת עובש.

על ידי נקיטת צעדים אלה, תוכל לסייע במניעת נזקי מים וצמיחת עובש בתוך הבית שלך.

קבלן איטום

קבלן איטום

אמנם הצגנו עבורכם טיפים לאיטום הבית, אך אל תטעו, זוהי אינה עבודה בסגנון עשה זאת בעצמך. טיפול בבעיות איטום הוא עבודה עבור קבלן איטום. זהו אינו שיפוצניק כללי, אלא מהנדס שלמד את נושא האיטום.
הוא ורק הוא יודע לתת מענה לכל בעיות האיטום. הוא המומחה לצורך מניעה, תיקון וגם טיפול בעובש בקירות.

אסור לחסוך בביצוע עבודות האיטום. כל ניסיון לחסוך ולעגל פינות, יגרום להוצאות תחזוקה רבות במשך השנים. מה שנראה כמו חיסכון יעלה לכם ביוקר בטווח הארוך.

תוכן: קידום אתרים בגוגל

Related posts

Leave a Comment